Uw groeps- en bedrijfsuitjes specialist van Tilburg en omstreken.

FAQ

Ik wil graag een activiteit(en) reserveren, hoe doe ik dat?

U kunt een activiteit reserveren door op de website de optie ‘Reserveren’ aan te klikken. Hier kunt u de gewenste datum, tijd, het aantal personen en de activiteit invullen. U plaatst de reservering door rechtsonder op ‘Nu reserveren’ te klikken.

Wanneer is mijn reservering definitief?

Uw reservering is definitief wanneer u een schriftelijk of mondeling akkoord geeft aan Ontdek Tilburg. Vanaf dit moment gelden de Algemene Voorwaarden, deze worden meegestuurd met uw reservering en zijn tevens terug te vinden op de website.

Zijn de activiteiten met het openbaar vervoer te bereiken?

De meeste activiteiten vinden plaats in het centrum van Tilburg. Er rijden diverse bussen naar het centrum van Tilburg. Wij raden u aan om www.ov9292.nl te raadplegen voor de juiste buslijn en vertrektijden.

Waar kan ik het beste parkeren in Tilburg?

Wij raden u aan om gebruik te maken van parkeergarage Tivoli, gelegen Achter de Heuvel 3. Houdt u rekening met extra drukte in het centrum tijdens zaterdagen, koop- en of feestdagen. Activiteiten buiten het centrum beschikken vaak over een eigen parkeergelegenheid.

Hoe kan ik het aantal deelnemers wijzigen?

U kunt in overleg met Ontdek Tilburg het aantal deelnemers tot 7 dagen voor de uitvoer van het programma wijzigen. Wanneer u het aantal personen wijzigt, ontvangt u een aparte factuur. Deze factuur dient voor de uitvoering van de betreffende activiteit te zijn voldaan. Per wijziging worden €7,50 wijzigingskosten in rekening gebracht.

Hoe kan ik mijn programma annuleren?

Indien u uw reservering geheel wilt annuleren kan dit tot 14 dagen voor aanvang van uw programma en worden de reserveringskosten en eenmalig € 7,50 annuleringskosten in rekening gebracht. Bij annulering 14 tot 7 dagen voor aanvang; dient u 50% van de arrangementsprijs te voldoen. Wanneer u binnen 7 dagen of later voor aanvang van uw programma uw reservering annuleert, dient 100% van de arrangementsprijs te worden voldaan.

Wat gebeurt er als mijn programma niet doorgaat?

Wanneer uw programma door welke oorzaak dan ook geen doorgang kan vinden, wordt er samen met u gekeken naar een passende oplossing.

Wij willen een combinatie programma maken, is dat mogelijk?

Het is bij Ontdek Tilburg altijd mogelijk om activiteiten met elkaar te combineren om een programma samen te stellen naar uw persoonlijke wensen.

Wat gebeurt er met de activiteit(en) wanneer het slecht weer is?

De activiteiten gaan altijd door. De activiteit kan vanwege extreme weersomstandigheden, of veiligheidsrisico’s door de instructeur worden afgelast. Samen met u wordt er dan naar een passende oplossing gezocht. Ontdek Tilburg beschikt niet over een vast alternatief bij slecht weer.

Krijg ik een betalingsbewijs?

Bij ontvangst van uw betaling krijgt u geen betalingsbewijs.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

De prijzen van alle activiteiten die op de website worden vermeld zijn inclusief BTW.

Hoeveel betaal ik aan reserverings-/administratiekosten als ik een activiteit boek?

Als u een activiteit boekt, betaalt u eenmalig €7,50 aan reserveringskosten.

Geldt er een speciale prijs voor (grote) groepen?

De prijzen van onze activiteiten zijn al gebaseerd op groepen.

Hoe kan ik jullie bereiken tijdens de uitvoering van mijn programma?

U krijgt bij uw bevestiging een noodnummer waarop u ons, buiten kantooruren, kunt bereiken in nood. Dit nummer dient u alleen te gebruiken voor zeer dringende zaken.

Ik weet nog niet met hoeveel personen ik ga komen, voor hoeveel personen moet ik boeken?

Op de website wordt per activiteit de minimum groepsgrootte aangegeven. U kunt het beste voor het aantal personen boeken wat u zeker bent. U kunt, mits er plaats is, het aantal naar boven wijzigen. U dient wel €7.50 per wijziging te betalen.

Wat is het minimum en maximum aantal personen voor de activiteiten?

Het minimum en maximum aantal personen is per activiteit verschillend. Op de website wordt per activiteit aangegeven wat het minimum en maximum aantal personen is voor een activiteit.

Mijn groep is kleiner dan het minimum aantal personen. Kan ik de activiteit dan wel boeken?

Het is altijd mogelijk om de activiteit te boeken. Vaak proberen we een groepsprijs te maken of dient u te betalen voor het minimum aantal deelnemers dat bij de activiteit is vermeld.

Wanneer moet de betaling voldaan zijn?

Wanneer de reservering reeds tot stand is gekomen na een schriftelijk of mondeling akkoord wordt een bevestiging en factuur opgemaakt. De factuur dient uiterlijk 7 dagen voorafgaand aan de uitvoering van het programma voldaan te zijn, tenzij anders is overeengekomen.

Kan ik ook contant betalen?

Het is bij Ontdek Tilburg niet mogelijk om contant te betalen, tenzij anders is overeengekomen.

Wat gebeurt er als ik te laat ben op mijn geboekte activiteit?

Wanneer u te laat bent voor uw geboekte activiteit wordt dit in mindering gebracht op de tijdsduur van de activiteit. De eindtijd van de activiteit staat vast, tenzij in overleg anders overeengekomen is.

Heb ik een vaarbewijs nodig om een motorboot van Ontdek Tilburg te mogen besturen?

Nee, er is geen vaarbewijs nodig om een van onze motorboten te mogen besturen. Een zwemdiploma is wel gewenst. Indien u geen zwemdiploma heeft, informeer dan naar onze reddingsvesten.

Betalen kinderen het volledige bedrag?

Kinderen tot 4 jaar zijn gratis, dat betekent dat kinderen van 4 jaar en ouder dus de volledige prijs van het programma betalen tenzij anders vermeld. Dit betekent ook dat de kinderen tot 4 jaar voor eigen consumpties dienen te betalen als deze bij het programma zijn inbegrepen. Mocht de instructeur ter plaatse twijfelen aan de leeftijd dan mag hij/ zij naar legitimatie vragen.